טוב אז החלטתם (או שכבר אתם עמוק בפנים) להוציא כסף ולהשקיע בדיגיטל אז עכשיו נשאלת השאלה: באיזו תשתית להשקיע? פייסבוק? גוגל? אינסטגראם? פינטרסט? ממומן? אורגני? ניוזלטר? SMS? אולי OUTBRAIN ואולי גם TABOOLA בקיצור, חזרתם לאותה נקודה בה אתם מבינים שאתם לא מבינים (בדרך כלל…)
באופן עקרוני, דעו לכם שאתם בסדר כי אין באמת תשובה לשאלה הזו (הכוונה אין תשובה ברורה מ DAY ONE) . זה משתנה בהתאם לתחום העיסוק שלכם, לקהלים אליהם אתם מפנים את הקמפיין, לאזורי פעילות, בארץ, בחו"ל, לתקופות השונות (חגים, חופשות, חזרת לבית הספר וכו) וגם ועוד הרבה מאוד פרמטרים.
ניתן לכם בכל זאת אינדיקציה וטיפ…ככה..שלא תגידו 🙂