העיקר מצפון נקי

סיעור מוחות

אם אתם לא מתכוונים להשקיע אלא להשתיק את המצפון שלכם, אל תכנסו לקידום דיגיטלי! גם כאן זה מורכב בהרבה מאוד פרמטרים (ותק של אתר, עד כמה המותג כבר מוכר, האם יש נכסים דיגיטליים קודמים ועוד).

הצלחה וקבלת פידבקים יכולה לקחת חודשים רבים ואתם חייבים להיעזר בסבלנות. אם הקמפיינר שלכם עושה את העבודה בצורה נכונה אז גם הקהלים שהגיבו רק עדיין לא הפכו ללקוחות בפועל, יגיע הזמן ותמצאו אותם בפינה…עוד חודש, עוד שלושה חודשים…ככה זה עובד! ניתן תמיד לחזור אליהם ברימרקטינג ופעולות נוספות.

שתפו את הפוסט

דילוג לתוכן