העיקר מצפון נקי
אם אתם לא מתכוונים להשקיע אלא להשתיק את המצפון שלכם, אל תכנסו לקידום דיגיטלי! גם כאן זה מורכב בהרבה מאוד פרמטרים (ותק של אתר, עד
טוב אז החלטתם (או שכבר אתם עמוק בפנים) להוציא כסף ולהשקיע בדיגיטל אז עכשיו נשאלת השאלה: באיזו תשתית להשקיע? פייסבוק? גוגל? אינסטגראם? פינטרסט? ממומן? אורגני? ניוזלטר? SMS? אולי OUTBRAIN ואולי גם TABOOLA בקיצור, חזרתם לאותה נקודה בה אתם מבינים שאתם לא מבינים (בדרך כלל…)
באופן עקרוני, דעו לכם שאתם בסדר כי אין באמת תשובה לשאלה הזו (הכוונה אין תשובה ברורה מ DAY ONE) . זה משתנה בהתאם לתחום העיסוק שלכם, לקהלים אליהם אתם מפנים את הקמפיין, לאזורי פעילות, בארץ, בחו"ל, לתקופות השונות (חגים, חופשות, חזרת לבית הספר וכו) וגם ועוד הרבה מאוד פרמטרים.
ניתן לכם בכל זאת אינדיקציה וטיפ…ככה..שלא תגידו 🙂
אם אתם לא מתכוונים להשקיע אלא להשתיק את המצפון שלכם, אל תכנסו לקידום דיגיטלי! גם כאן זה מורכב בהרבה מאוד פרמטרים (ותק של אתר, עד
הסמארטפונים בארץ הם רובם ככולם מסוג אייפון או אנדרואיד. בשנים האחרונות אנו רואים מגמת עליה של מכשירי אנדרואיד… הסיבה מאוד פשוטה…כהרגלה, חברת אפל קנאית מאוד
גוגל עשויה להביא לכם פחות לידים / ביקורים באתר וכו אבל לרוב, כל פניה תהיה די איכותית והסיבה היא שבגוגל, הלקוח הוא זה שמחפש את
הפרסום בפייסבוק הוא די "פסיבי" ולמרות שאיפיינו את קהל היעד וצבענו אותו בכל הכלים שפייסבוק מעניק לנו (ויש המון), בסוף, הפרסום מגיע לאנשים שלא חיפשו