קיי דיגיטל - KDIGITAL

פתרונות שיווק דיגיטלי מתקדמים

ניהול תוכן וקידום אורגני / ממומן

טוב אז החלטתם (או שכבר אתם עמוק בפנים) להוציא כסף ולהשקיע בדיגיטל אז עכשיו נשאלת השאלה: באיזו תשתית להשקיע? פייסבוק? גוגל? אינסטגראם? פינטרסט? ממומן? אורגני? ניוזלטר? SMS? אולי OUTBRAIN ואולי גם TABOOLA בקיצור, חזרתם לאותה נקודה בה אתם מבינים שאתם לא מבינים (בדרך כלל…)
באופן עקרוני, דעו לכם שאתם בסדר כי אין באמת תשובה לשאלה הזו (הכוונה אין תשובה ברורה מ DAY ONE) . זה משתנה בהתאם לתחום העיסוק שלכם, לקהלים אליהם אתם מפנים את הקמפיין, לאזורי פעילות, בארץ, בחו"ל, לתקופות השונות (חגים, חופשות, חזרת לבית הספר וכו) וגם ועוד הרבה מאוד פרמטרים.
ניתן לכם בכל זאת אינדיקציה וטיפ…ככה..שלא תגידו 🙂

רימרקטינג
סיעור מוחות

העיקר מצפון נקי

אם אתם לא מתכוונים להשקיע אלא להשתיק את המצפון שלכם, אל תכנסו לקידום דיגיטלי! גם כאן זה מורכב בהרבה מאוד פרמטרים (ותק של אתר, עד

המשך קריאה »

אייפון או אנדרואיד?

הסמארטפונים בארץ הם רובם ככולם מסוג אייפון או אנדרואיד. בשנים האחרונות אנו רואים מגמת עליה של מכשירי אנדרואיד… הסיבה מאוד פשוטה…כהרגלה, חברת אפל קנאית מאוד

המשך קריאה »
גוגל

קידום בגוגל

גוגל עשויה להביא לכם פחות לידים / ביקורים באתר וכו אבל לרוב, כל פניה תהיה די איכותית והסיבה היא שבגוגל, הלקוח הוא זה שמחפש את

המשך קריאה »
פייסבוק

קידום בפייסבוק

הפרסום בפייסבוק הוא די "פסיבי" ולמרות שאיפיינו את קהל היעד וצבענו אותו בכל הכלים שפייסבוק מעניק לנו (ויש המון), בסוף, הפרסום מגיע לאנשים שלא חיפשו

המשך קריאה »
דילוג לתוכן